sábado, 13 de julio de 2013

Everything is perfect

Fa tant de temps des de la meva última entrada i han passat tantes coses que no sé ni per on començar...

Per fi s´han acabat els dies d'anar al lab..de fet ara comencen dues setmanes de tortura bibliotecària per escriure tota la tesi del màster i preparar la presentació, que si ja és dur de per si proveu de fer-ho en anglès. Ja porto 9/25 pàgines així que es quasi la meitat així que va funcionant.

He aconseguit feina de cambrera per poder continuar a Edinburgh durant l'Agost perquè els diners s'han acabat i com diu el meu pare, a partir del dia 27 el que guanyi serà per viure així que a fer mes hores que un rellotge. Serà la primera vegada que viure amb el que guanyi i fa una mica de por, tot sigui dit...

Han estat dies de sol i MOLTA calor, si no estic trastocada, 27ºC a Escòcia, jo pensava que hem lliuraria del estiu, però una mica s'agraeix que fins i tot ja tinc una mica de color!

Tinc una nova joguina, una bici, si jo, la reina remolia en bici per Edinburgh, conduint per la esquerra amb una bicicleta que te més anys que jo, però que adorable que és! He sobreviscut al primer trajecte casa-lab-casa amb pujades i mini atacs de cor inclosos.

També han esta dies de família, 7 dies amb els meus pares al pis i jo dormint en un matalàs inflable. S'ha de dir que tot el pernil i llonganissa compensen una mica jajaja. Tot i així he aconseguit fer fuga més d'una nit per desconnectar, sinó haguéssiu llegit un article titulat: "catalana mata als seus pares mentre la visitaven". Que cruel que sóc!

Doncs bé la gran noticia, que crec que molts de vosaltres us esperàveu, es que oficialment hem quedo a Edinburgh, ja tinc el pis i la feina esta en procés. Objectiu: gaudir de la vida, estudiar anglès i buscar un PhD en condicions i que realment em fascini així que els que no hagueu vingut ja podeu anar mirant vols! Es una cosa que sé que funcionarà i hem permetrà seguir creixent com a persona. Abans que comenceu a fer teories i rumors no hi ha cap noi, simplement estic enamorada d'Edinburgh de la versió de mi mateixa que hi viu.


No hay comentarios:

Publicar un comentario