sábado, 14 de septiembre de 2013

Benvinguda al mòn dels adults

L'últim mes ha sigut el temps de tancar etapes molt diferents però importants.
Hem estat de mudança fet que implica no tant sols empaquetar tots els trastos que vas portar de Barcelona fa 8 mesos (quantes coses que tinc!) i portar-ho al nou pis amb certa ajuda està clar. Sinó que també s'ha de netejar a fons el pis, tot sigui per recuperar el dipòsit, cosa que no tinc gaire clara...
Ara ja estic completament instal·lada al nou pis, un piset petit però "cosy", a un carrer del castell i a menys de 5 min de Grassmarket. Que més es pot demanar? 

També ha tocat dir adèu a certes persones que en poc temps s'ha convertit en parts importants del teu dia a dia.

He baixat uns dies a Granollers per tancar una altre etapa, la d'estudiant. Vaig entregar el projecte del màster i vaig fer la presentació (en anglès eh!) i va anar perfecte. 

Ara tinc una sensació estranya, és el primer cop en 22 anys que no soc una estudiant i me’n vaig adonar dijous quan vaig anar a fer la compra. De cop i volta mentre carretejava les bosses de la fruiteria i del super vaig tenir una sensació de ser un adult, preocupant-me per anar a comprar als llocs més barats, pensant en els diners que tinc al banc...Per tant ara toca començar una nova etapa, això de les primeres vegades mai s'acaba.





No hay comentarios:

Publicar un comentario