viernes, 22 de marzo de 2013

Distancia no significa oblit

Coses com les d’avui et fan pensar en totes les coses que passen a casa. Ara mateix m’agradaria estar a Granollers nomes pel fet de poder venir-te a veure o simplement estar disponible per si necessites qualsevol cosa, tot i aixo se que tens persones que se’n ocuparan d’aixo.  Ja que vosaltres ho heu estat quan jo us he necessitat, sabeu que no oblidare el pastis de lacasitos que em vau fer!
Tot i la distancia segueixo estant i vosaltres tambe hi esteu, sessions d'skype rapides mentre ens arreclem, berenem o sopem. Cotilleos i novetats provinents d’Edinburgh, ganes d’estiu, capis, pisicna, ganes de festa…sobretot de festa major. Per que estic dessitjant que em vingueu a veure, perque estic dessitjant tornar per fer “noshe loca”, tot i que segur que n’hi ha que faran kakuna i ens tocara fer una bona sessio de pressing.
Avui el post es per vosaltres, pero sobretot per l’Anna!


No hay comentarios:

Publicar un comentario