lunes, 11 de marzo de 2013

Enamorada de la vida

Han passat molts dies i moltes coses de la meva última entrada... així que per on començar?

Començaré dient que vaig estar per terres catalanes fa dos caps de setmana, tot i que va ser una gran visita per aprofitar i veure gent que trobava a faltar, haig de dir que dubto que torni a baixar per visites tant fugaces. Sempre queden coses per fer, coses que ara no faries, i sentiments contradictoris...que et fan plantejar-te que es el que consideres realment casa teva. Han estat dos mesos lluny de Granollers però me adonat com de feliç estic aquí i com he crescut i, m'encanten les perspectives de seguir-ho fent!

Al laboratori ja tinc resultats, o sigui que vaig per bon camí..així que el dia 2 hem tocarà expossar-los en el Lab meeting setmanal..ja us explicaré com progressen els nervis.

Han estat dies de pensar en el futur...plantejar-se que fer en els pròxims anys. Vull plantar-me amb 23 anys i estar fent un doctorat? Vull viatjar? Vull treballar? Realment són moltes preguntes amb respostes contradictòries, que espero que en les properes setmanes es vagin responent, tot i que en certa manera ja SÉ el que vull fer.

Són dies de cerveses amunt i avall, cafès, vi i sidres. Sortir de festa i flat party, música en directe en concerts privats i en bars, en resum bones i grans estones.

Ara si em permeteu m’espera una gran tarda amb molta neu i riures assegurats

Fins a la pròxima! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario