viernes, 8 de febrero de 2013

Dies Xinxerils

Aqui estic asentada davant de l'ordinador esperant a les 5h d'incubacio del protocol. Se que fa dies que no actualitzo pero es que he tingut visita.

Primeres visites i primeres acollides d'origen Belga i industrial. Han estat dies de caminar, visitar, fer fotografies, fer pintes de cervesa o de sidra. Per sobretot han estat dies de riures.

Com trobo a faltar les mirades complices pels jalepapis i saber que no ets la unica que ho pensa. Riure per veure tot el que la Berta es pot arribar a menjar com un British Breakfast complet mes 5 torrades amb mermelada i un cafe amb llet, i penses on collons ho fica? Tot i aixo haig de dir que va ser la millor solucio per a la resaca.

Anar en busca i captura de pubs amb musica en directe mentre fuges d'un grup de nois que et segueixen i, finalment gracies a Murphy, acabar al mateix bar. Incomoditat mentre demanes a la barra evitant mirar-los i mentre el cambrer per alguna rao se'n fotia de nosaltres.

Han estat dies de cantar cancons cutres per culpa de que certa persona es llevaba de bon mati amb Ra, Ra, rasputin..!

Al lab tot va molt be, ara treballare amb uns soques fluorescents que no se que passa pero m'encanta mirar coses fluorescents al microscopi. El tema del treball va canviant una mica pero de fet es molt mes interessant.
Vaig a buscar alguna distraccio per l'hora i mitja d'incubacio que encara hem queda... Em sembla que buscare receptes pel sopar catala de la setmana que ve per celebrar el meu primer mes aqui!

P.D. perdoneu pels accents pero en aquest teclat no en tinc.


Facilment sona:The lumineers

No hay comentarios:

Publicar un comentario