domingo, 27 de enero de 2013

Valoracions de dies de pluja i resaca



Tot funciona moltbé! Amb els companys del pis sembla que portem vivint molt més temps que una setmana i mitja...fem coses junts i tenim converses estranyes sobre sexe.

A al feina poc a poc vaig sent més lliure per fer coses, em passo hores davant de l’ordinador buscant i trobant solucions a problemes reals del experiment, les hores se’m passen volant.

Començo a tenir una mica de vida social, primers contactes amb catalans, primeres birres i primeres festes. Vaig descobrint recons de la ciutats i fent una llista de tots els lloc que vull veure.

Però tot i això crec que estic massa bé..no pot anar tot tant bé...estic esperant la gran batacada...El més lògic seria tenir-la no? O es que sóc una insensible? Avui tinc el dia girat, estrany i alguna cosa en ronda pel cap...Tant se val serà que estic hormonal (sempre és una bona excusa).

Sona:

1 comentario:

  1. The reality is.....no hi haurà patacada!!! ;)
    Es super xaxi pistaxi vull venir :____(!
    Advertencia per l'Alba del futur, no dir que et ronden coses pel cap i quedar-te tant ampla jajaj saps qe preguntaré x aixo i més!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar