domingo, 20 de enero de 2013

Diumenge de peli i manta

Per seguir amb les tradicions dels diumenges ja sigui a Granollers o a Edinburgh avui toca dia d’estar-me a casa i mentalitzar-se per l'endemà.

Ahir va ser una nit diferent, on per primera vegada, en un grup de gent que no conec som majoria científics. Si, com ho dic! de 16 persones en un sopar 14 eren biòlegs de professió! Realment estava en la meva salsa...Que si PhD per aquí, zebra fish, beques, Fongs per allà!

Va ser una nit de primeres vegades en molts sentits. Vaig conèixer el primer català que viu a Edinburgh i com no, de la nostra branca. Tot i que crec que ja és quasi més escocès que català, tot i així reivindica de la seva terra quan els seus amics se'n volen en fotre.

Ahir va ser també el dia en que em vaig veure la primera cervesa a terres escoceses, però no va ser una pinta...va ser una San Miguel! Si compres cervesa barata no aquesta! Tot i així això ho vem arreglar fent una bona pinta després del sopar.

La nit va acabar ràpid tot i que vaig trigar una estona en poder dormir, ja fos per la cervesa, o per determinades imatges que em venien al cap de coses que van passar just abans de marxar. 

Tot això va fer que fos una nit molt interessant.

P.D. Parlar anglès durant tota el dia esgota moltíssim!

Sona: Little talks

3 comentarios:

  1. 100x100 agree amb lo de l'anglès tot el dia, cansa molt mentalment!

    ResponderEliminar
  2. Determinades imatges q em venien al cap de coses q van passar...o sigui de debó que ens deixeras amb la intriga?? Reclamo una explicació, ja sigui via blog o via privat del face o via xinxereswhatsaperes...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. T'imagino amb la cara d'indignació ara mateix! ni de conya!! Clar claudia tot ha de tenir el seu punt de misteri!

      Eliminar